Both Of Us
Diamondrian's
Wednesday 25 June 2014 • 07:14 • 0 comments

Assalammualaikum...

haaa, bersua kembali kita ya.Gila kau berapa lama dah aku x update blog.Ni baru first time untuk tahun 2014. Hai selamat tahun baru. Ok gila. Actually gua nak update tentang kelas gua tahun ni. Disebabkan ni entry first dalam tahun ni,aq nak habaq la jgak kan aku masok kelas 4 Diamond hat gila meletops dalam kalangan cikgu sbb banyak orang fail subjek dan suka tidoq dalam kelas dan selalu dibandingkan dengan kelas Amethyst,Emerald mahupun Topaz.

Terus terang aq ckp la kan,kelas 4 Diamond tahun ni gila segila-gilanya,everyone were so sporting like we're bestfriends,siblings and so on. Walhal sebelum ni klu bertembung,jeling-jeling je. Seriously x pernah lagi aq jumpa classmates yang sangat concern,time demam confirm tnya" makan ubat tak lagi? Telan panadol x lagi?", dan untuk pertama kalinya aku jumpa classmates yang x pernah concern pasal result. Sapa dapat nombor satu lantak p kat ang la, tambah lagi yang dapat nombor last, kelas aku tahun ni bila dpt kertas seolah-olah x dak feeling, nk p tnya result orang lain pa semua. yang penting kerja siap.

Apa yang seronok lagi apabila kami semua kumpul belakang kelas main game yang aq sendiri tak tao game apa yang aku main sampai laaaa. merapu kot dan kami ditambah lagi dengan lawak syai dan arif. Syok sangat dapat classmates cm depa. Banyak kawan baru yng aq kenal. Selama ni yng aq dok ingat depa ni sombong,belagak gitu especially amir walhal aq rasa dia kawan lelaki yang paling poyo pernah aq kenal. Begitu juga dengan Amin. For chinese friends tu, depa selalu buat aq terasa nak belajaq chinese balik so that i can speak fluently with them. Selalunya aq x rapat pun ngn budak chinese tpi ntah kenapa aku rapat dengan depa mcm aku rapat ngn budak melayu. Boleh ja duduk satu meja,main game killer. haahah.


Guru kelas kami pon sama, which is cikgu nabilah yang the comelest.Walaupun duk dengaq cikgu2 lain kutuk kami, dia sabar sahaja dengan kami. Kelas aku tahun ni selalu buat jamuan, yang memang sangat2 merapatkan hubungan kami semua.Kelas kami banyak rahsia yang tersendiri, Susah untuk dijelaskan di sini tetapi apa yang aku tahu, Everyone have their own problems right?. Harap kami semua dpt membantu x banyak sikit pun jadilah . This class make me realize that hidup aku terlalu mewah sampai tidak sedar bahawa kawan aq sendiri, kawan aku yang aq ckp setiap hari menderita. Aku x bleh nak buat apa tpi hanya mampu mendoakan ang bahagia,berjaya dunia akhirat. Sebab apa? sebab aku tahu ang memang kuat kawan. Sangat kuat sehingga mampu mengalirkan air mata kami semua dsbbkan penderitaan hang yang kami semua tak tahu selama ni. Be Strong that's all i can say.




Terus terang aku cakap,memang aq sangat sangat bersyukur dpt kenal bukan kenal begitu sahaja,malah dengan begitu rapat dengan hampa. Sejak kenal hmpa kadang-kadang aku tak kenal erti stress dan tension kerana kita selalu mengamalkan cara belajar yang enjoy.biar result tak tinggi mna asalkan kita semua happy.







Apa yang aq harap,persahabatan kita kekal sampai bila. Believe me hanya ALLAH saja yang tahu betapa bersyukurnya aq jumpa,kenal dan berkawan dengan hampa semua. 


Sekian terima kasih.

Leg note
*Guna kamera baru beli,so x reti guna lagi
memang gambaq x beberapa nak lawa sangat la.



Hello,Welcome to my blog . Please navigate around happily. And follow me if you like to ;> Don't forget to leave your footsteps so I can visit you back,be happy to know more about me ;3
Diary About Link Stuff





Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: YOUR NAME